Råvara - I'm fresh, are you?

 
 
Kommunikation
Varumärke
Konceptutveckling
Manus & regi
Film

Ett fräscht snabbmatsalternativ

Under 2016 fick Samuraj förtroendet att bli Sushibars partner för kommunikation, varumärke och konceptutveckling i samband med etableringen av företagets tredje restaurang. Sedan dess har företaget, under pågående tillväxtresa, mött allt från taktiska till rena strategi- och vägvalsfrågor där Samuraj har fungerat som ett bollplank. Tillsammans med kunden har vi arbetat fram ett nytt varumärke som inkluderar hela erbjudandet, både sushi och hälsorätter. Istället för att låta två olika varumärken tala för delar av erbjudandet.

 
ravara-pic3.jpg
 
Råvara är ett gott och hälsosamt snabbmatsalternativ för människor i rörelse
 
 
 
 
ravara-banner.jpg
 

Sushibar blir Råvara

Varumärket som fått namnet Råvara är ett hälsosamt snabbmatsalternativ för människor i rörelse. Vi har kommunicerat deras idé / syfte, erbjudande och vision med ord och design.

 
 
 
ravara-pic2.jpg
 
 
 
fb-3.jpg
 
 

Under hösten 2017 etableras ytterligare två restauranger och företaget verkar nu i Luleå, Piteå samt Skellefteå med totalt fem restauranger. Planerna för Råvara är stora och vi har bara börjat.