


Att vara ett mellanstort företag på en marknad dominerad av enorma aktörer är lika mycket möjlighet som utmaning. Dessutom arbetar 421 med väldigt specifika och komplexa utmaningar, och även de som förstår utmaningarna underskattar oftast omfattningen av dem och hur brådskande de är att lösa. Vårt mål blev att skapa förståelse och intresse hos olika typer av besökare med olika kunskapsgrad, och samtidigt balansera trovärdighet och professionalism med mänsklig värme och snabbrörlighet.



421s nya varumärke har en tydlig men flexibel profil, och ett uttryck i både text och bild som autentiskt och uppriktigt speglar de verkliga människorna som utgör företaget. Som en röd tråd genom varumärket går en slingrande stig, som symboliserar både det egna företagets resa, betalmarknadens föränderlighet, och den utveckling som 421 hjälper sina kunder igenom. I struktur, navigation och copy hjälper webbplatsen sina besökare smidigt och lättförståeligt från första frågetecken till första mötesförfrågan.




